HTML

Online marketing nem csak nőknek

Friss topikok

2014.04.01. 15:16 Miamano82

Miért fontos a facebook rajongói oldal

Ha azt gondolod, hogy a facebook oldallal majd bevételt is fogsz szerezni akkor már most mondom, hogy ne is kezd bele a facebook rajongói oldal létrehozásába.

Elárulok egy nagy nyílt titkot:
A facebook rajongói oldal azért kell, mert ezzel tartod fenn a kapcsolatot a rajongóiddal akikből esetleg vásárló lesz. De nem ez az oldal hozz számodra pénzt hanem a weboldalad ahol értékesíteni tudod a termékedet, a szolgáltatásodat.

A facebook rajongói oldallal:

  • a brandedet (márkádat) erősíted meg,
  • lájkokat szerzel,
  • akciókat tudsz megjeleníteni – ami nagy közönséget céloz meg
  • megtudhatod, hogy amit kommunikálsz a rajongóiddal milyen irányba halad (érdekes-e stb)

Teljesen kivagy szolgáltatva Facebooknak, mert az nem a te oldalad te csak használod egy részét. Viszont a weboldal az már a tiéd és senki nem veheti el tőled. A Facebook heti szinten változik, újul, csak nem mindent veszel észre, de kísérletezik és nem tudhatod, hogy mikor történik valami óriási nagy változás ami hatással lesz a vállalkozásod számára is. Nem szabad csak a facebookra építeni, a facebook az csak a webalapodnak a kommunikációs eszköze. Az, hogy hogyan kommunikálsz és hogyan tudod értékesíteni a facebook adta lehetőségeket már rád tartozik. Kemény egy feladat az biztos.

Hogyan, mikor, mennyit, mit posztolj?

Hogyan: Érdekesen és viccesen, de komolyan is, mert elveszted a már megszerzett rajongóidat. Nem muszáj mindig csak a vállalkozásoddal kapcsolatos dolgokat posztolnod.

Mikor: gondolkodj a célcsoportod fejével. Mikor van idejük és mikor facebookoznak? Pl. ha a célcsoportjaid autómechanikusok akkor valószínű, hogy csak este jutnak oda, hogy internetezennek, mert napközben nincsenek gép közelben vagy mobilozni nem fognak olajos kézzel.

Mennyit: Ez rajtad áll, leginkább. Mennyire vagy kreatív és mennyi időt szánsz erre. De azért ne posztolj mindennap, hogy csak valamit csinálj. Mert ahogy lájkoltak úgy dislájkolni is tudnak. Inkább ritkábban de az érdekes legyen.

Mit: Bármit ami a célcsoportodat érdekelheti. Leginkább a képek jönnek be, mert az az amit rögtön meglát. Ha a képen van szöveg és vicces az még jobb.

Szóval a rajongói oldalt “nem olyan könnyű jól csinálni” , eredményesen csinálni. De minden csak rajtad áll. Gondold át és hajrá.

Szólj hozzá!

Címkék: brand facebook márka like rajongói oldal lájk posztolás


A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingnemcsaknoknek.blog.hu/api/trackback/id/tr585889218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása